Zadania Sekcji Prawnej Sekcja Prawna realizuje następujące zadania szczegółowe: 1. zapewnianie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa, 2. obsługi prawnej Urzędu, 3. opiniowanie pod względem prawnym uchwał Rady, zarządzeń Wójta oraz w uzasadnionych przypadkach projektów indywidualnych decyzji administracyjnych, 4. opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych pod kątem formalno-prawnym, 5. udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Wójta i Kierowników komórek organizacyjnych, 6. udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień, 7. wykonywanie zastępstwa prawnego.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.